לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

אישה במראה

פלדנקרייז דורית דינור - דורית דינור - סטודיו לפלדנקרייז - דרך גוף
פלדנקרייז דורית דינור - דורית דינור - סטודיו לפלדנקרייז - דרך גוף


אישה במראה הוא תיאור מסעה? המופלא של אישה שבמשך שנים רבות חייתה בהתכחשות לגופה ולנפשה, עד שיום אחד נפתח בפניה שער אל לימודי שיטת פלדנקרייז.

היא עוברת דרכו מבלי לדעת כי חייה עומדים להשתנות. לאט לאט היא לומדת להכיר את איברי גופה, להתיידד איתם, להפעיל אותם בדרך חדשה. במקביל נסללת לה דרך להכיר את החומרים והכוחות המפעילים את נפשה, וגם את היסודות והסודות שנטמנו בה מאז היותה ילדה.

אישה במראה ייגע בכל נפש ובכל גוף. הוא שזור לכל אורכו תובנות אנוש מרתקות, המתוארות בדרך כתיבה סוחפת ומרגשת. הספר יעניק לכל מי שייכנס בשעריו את הניצוץ המדרבן להעז ולצאת למסע ייחודי, המבטיח שנזכה לחוות את חיי הנפש והגוף הנכונים והראויים לנו בלבד.

דורית דינור דורית דינור, מורה בכירה לשיטת פלדנקרייז המתאימה למעוניינים לשיחזור הגמישות וקלות התנועה, להפחתת לחצים, לחופש מכאבי גב, פרקים ושרירים וכן להגברת התיאום ואיכות התנועה. מתאים במיוחד למטפלים/ות ולרקדניות/ים.

כל הפעילויות של דורית דינור - סטודיו לפלדנקרייז:

קבוצות פלדנקרייז בתל אביב דורית דינור

שיעורי פלדנקרייז או מודעות בתנועה בסטודיו דורית דינור. דעי את עצמך, למדי להתנועע בקלות, בגמישות ובהנאה, להימנע מכאבים ומפגיעות, בשיטת פלדנקרייז.» עם דורית דינור

קבוצות פלדנקרייז בתל אביב  דורית דינור

עם: דורית דינור

שיעורים אישיים בשיטת פלדנקרייז בתל אביב

FI או שיעור/טיפול אישי בשיטת פלדנקרייז מיועד למי שמעוניינת להקשיב ולחוות את עצמה ברגישות, להימנע מכאבים, מבעיות שרירים ושלד ולנשום ולנוע בקלות, באמצעות מגע עדין המכוון אל השלד ואל המוח.» עם דורית דינור

שיעורים אישיים בשיטת פלדנקרייז בתל אביב

עם: דורית דינור

להזמנה
שיתוף חברים
עלות : ₪

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך